Formulář pro uplatnění reklamace
Vyplňte tento formulář a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím.
Adresát (prodávající): Ivana Janská, Topasová 856/3, 153 00 Praha 5,
Internetový obchod: www.ivanette.cz
Společnost: Ivana Janská
Se sídlem: Topasová 856/3, 153 00 Praha 5
IČO: 49662660
E-mailová adresa: prodej@ivanette.cz
Telefonní číslo: +420 604 652 679
Spotřebitel (kupující uplatňující reklamaci):
Jméno a příjmení: ……………………………………….
Adresa: …………………………………….…
Telefon a e-mail: …………………………………….…
Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)
Vážení,
dne*………….. jsem prostřednictvím vašeho eshopu www.ivanette.cz vytvořil objednávku (specifikace objednávky viz níže). Mnou zakoupený produkt však vykazuje tyto vady* (zde je třeba vadu podrobně popsat): ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. Požaduji vyřídit reklamaci následujícím způsobem:* (zde je třeba požadovaný způsob vyřízení podrobně popsat; například - „jelikož se jedná o odstranitelnou vadu, požaduji opravu produktu, a to nejpozději v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů) ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
………………………………………. Zároveň Vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právo uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem na opravu/výměnu, a následně potvrzení data a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání (v případě, že se jedná o opravu, nikoliv výměnu).
- Datum objednání*…………………../datum obdržení*…………………..
- Číslo objednávky: ……………………………
- Peněžní prostředky za objednání, byly zaslány způsobem*…………………………………
a budou navráceny zpět způsobem* (v případě převodu na účet vyplňte prosím číslo bankovního účtu, na který má být částka zaslána) ………………………………………………………………………………………………..
- Jméno a příjmení spotřebitele: …………………..…………………..…………………..……….
- Adresa spotřebitele: ……………………………………………………………………..…
- Email: …………………………………………………………………………………………………..
- Telefon: ………………………………..…..
V* ………………………….., dne* ……………………………….
(vlastnoruční podpis)
______________________________________
Jméno a příjmení spotřebitele
Seznam příloh:
- Faktura za objednané zboží č.*………………………
* Doplňte požadované údaje
Obecná poučení k uplatnění reklamace
Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.
Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.
Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.
Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.
Formulář pro uplatnění reklamace
Vyplňte tento formulář a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím.
Adresát (prodávající): Ivana Janská, Topasová 856/3, 153 00 Praha 5,
Internetový obchod: www.ivanette.cz
Společnost: Ivana Janská
Se sídlem: Topasová 856/3, 153 00 Praha 5
IČO: 49662660
E-mailová adresa: prodej@ivanette.cz
Telefonní číslo: +420 604 652 679
Spotřebitel (kupující uplatňující reklamaci):
Jméno a příjmení: ……………………………………….
Adresa: …………………………………….…
Telefon a e-mail: …………………………………….…
Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)
Vážení,
dne*………….. jsem prostřednictvím vašeho eshopu www.ivanette.cz vytvořil objednávku (specifikace objednávky viz níže). Mnou zakoupený produkt však vykazuje tyto vady* (zde je třeba vadu podrobně popsat): ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. Požaduji vyřídit reklamaci následujícím způsobem:* (zde je třeba požadovaný způsob vyřízení podrobně popsat; například - „jelikož se jedná o odstranitelnou vadu, požaduji opravu produktu, a to nejpozději v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů) ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
………………………………………. Zároveň Vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právo uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem na opravu/výměnu, a následně potvrzení data a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání (v případě, že se jedná o opravu, nikoliv výměnu).
a budou navráceny zpět způsobem* (v případě převodu na účet vyplňte prosím číslo bankovního účtu, na který má být částka zaslána) ………………………………………………………………………………………………..
V* ………………………….., dne* ……………………………….
(vlastnoruční podpis)
______________________________________
Jméno a příjmení spotřebitele
Seznam příloh:
* Doplňte požadované údaje
Obecná poučení k uplatnění reklamace
Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.
Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.
Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.
Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.